Fullt upp!

Igår var jag knappt hemma någonting. Jobb, event med frisörföretagarna och middag gjorde att jag var borta mellan 8.30-23. Och idag ser det ut att bli ungefär i samma stuk. 
 
- Jobb 9-13
- Match 13-16
- 30årspartajj hos Sandra 19.00-... följt utav utgång
 
Och nånstans däremellan ska jag hinna duscha, fixa mig och äta middag. Hjälp, stressig men superkul lördag. Men som ni kanske förstår så hörs vi mer imorgon istället. Hoppas ni har en bra lördag. 
 
Blir nog antingen denna sminkning (mauve halo-eye) eller en riktigt kopprig och glittrig makeup, beroende på vilken feeling jag har och vilken outfit det blir ikväll. 
#1 - JoJo

det låter som att du kommer få en bra lördag :)

#2 - Ida Gratte

Fin sminkning :D Fullt upp är härligt ibland om man bara får vila upp sig mellan varven ;)

#3 - Celine

Så snygg sminkning!

#4 - Kashayas

Super snygg makeup!

#5 - Bella

Härligt schema på dagen ändå!

#6 - Amanda

Lät som full rulle, men så kul att det var en bra lördag!<3

#7 - Mirre Sweetwords

Hoppas att din lördag vart toppen efter all stress

#8 - Sara Ekman

Kul! :)

#9 - Anna

Hoppas att du får en bra dag! :)

#10 - Hanna

Ja eller hur ja blir super pepp 😍

#11 - Carro

Kul med 30 års fest :)

#12 - cecilia

Såå fin sminkning!! och vad roligt att ha fullt upp ändå!!:D<3