Kafferast


Den obligatoriska kafferasten på jobbet. Snart måste jag börja få in en te-rast också, för jag älskar att dricka te på hösten och vintern. Idag är det full rulle på jobbet (som vanligt!) med tre färgningar + klippningar och en fransförlängning. Sen ska jag hinna hem och käka innan kvällens träningspass. Helt sjukt att redan halva arbetsveckan har passerat. Längar sååå mycket till helgen eftersom jag har en väldans massa grejer jag ser framemot att få göra. 

En klurig färgning jag gjorde för ett par dagar sen. Hon ville ha silvervita slingor upp i den egna utväxten så det skulle bli en mjukare ombre. Men inte nog med det, mellan hennes egna utväxt och topparna så hade hon gjort en hemmafärg som var blå och som satt som sten just där. Var alltså tvungen att försöka trolla bort en blå kant runt mittenpartiet. Svettigt men roligt jobb!
#1 - Bella

Hoppas du får en bra dag, kram!

#2 - Sara Ekman

Kul med mycket o göra på jobbet :)

#3 - My

Grymt jobbat med hennes hår :D

#4 - Kattis

Inte alltid ett lätt jobb att vara frisör, men vilket fint resultat det blev!:D

#5 - jessy

Gud så fint hår!

#6 - Ellen Gräntz

Häftigt, vad fint det blev!

#7 - Natalia

Fina du!

#8 - Amanda

åå vad got med kafferast haha! Finns inget bättre än kaffe<3

#9 - Hanna

Men åh så jäkla snyggt !

#10 - ullie

verkligen fin i håret. ja men ja dricker oxå mera te på vinter halvåret

#11 - Emma Fernhagen

Älskar ditt hår, så fint!

#12 - Blondina

Snygging :) fin blogg har du också. Hoppas du mår superbra

Svar: tusen tack fina du!
linneakin

#13 - Celine

Så snyggt!

#14 - MALIN

Vad duktig du är! Kram

#15 - Alice

Skönt att det snart är helg så du kan göra det du ser fram emot! ^^ Och så snygg färgningen på sista bilden blev!

#16 - Kashayas

Snyggt det blev!

#17 - Julia

Lät som en knepig färgning!

#18 - Jeanette

Te är verkligen en perfekt dryck nu när det börjar bli kallare :) Jag älskar alltid te, oavsett årstid, men det blir extra gott såhär på hösten :)

#19 - Carolina Thoor

Tyckte du gjorde ett bra jobb. Blev ju jätte snyggt! Skönt med en kaffebreak, det brukar vi också ha på arbetet. Välbehövligt! :D

Sv; ja, så gott!