Månadens glossybox

Har sett att många älskar denna månads glossybox, men för mig var det lite av en besvikelse. Det kan dock bero på att de två senaste boxarna var storfavoriter hos mig, så förväntningarna höjdes kanske lite för mycket till denna box. Denna reccenssion kommer även lite sent eftersom jag haft fullt upp med jobb och träning så det tog lite tid för mig att hinna testa allt.

1. Ansiktsmask - Beautaniq beauty
Detta är en näringsrik sheetmask som ger en fin lyster, jämnar ut och ger energi till trött hud. Den var verkligen jätteskönt att ha på huden! Är inget fan av dom som svider eller sticker mycket, och denna var verkligen kall och lugnande. Jag har svårt att se om den jämnar ut mycket men tycker verkligen att huden känns bra efteråt, så en energiboost är det definitivt.
 
 


 
2. Pincett - Pick and pinch
Det var den bästa produkten i denna box! Superfin pincett i roséguld som funkar toppen. Var faktiskt i behov av en ny eftersom jag haft min gamla hur länge som helst. Och bara denna kostar 250:-/st så jag kände att det var den som gjorde hela boxen.



 
3. Deo - Palmoliv
Såg att vissa fick en moroccanoil-produkt i sina boxar istället för denna och det känns som att det hade varit lite roligare. Jag har dessutom tre oöppnade deos i badrumsskåpet (ja, jag samlar alltid på mig flera så det inte tar slut, haha) så det lär ta ett tag innan jag öppnar och testar denna. Den luktar dock otroligt gott! Jag brukar inte ha några större problem med deos, som jag vet att vissa kan ha, så jag tror denna kommer funka superbra.



 
4. Liquid lipstick - The beauty crop
Ett flytande och krämigt läppstift i en korallrosa nyans som var väldigt lätt att applicera. Den var otroligt stark i färgen så kommer nog inte använda den så ofta. Det stod att den passade bra på höstens möten såväl som på dejten, men enligt mig är det en sommarfärg! Så jag kaaaanske kommer ha den utomlands. Det negativa var att den försvann ganska fort och krackelerade lite lätt på mig, men jag har otroligt svårt för matta läppstift just på grund av det. Det står att den inte ska torka ut, men mina läppar är torra i vilket fall som helst.

  


5. Flytande highlighter - Manna kadar
Denna flytande GLO illuminator ska man blanda med sin foundation eller applicera direkt på kindben, panna och näsa. Lite tråkigt att man i förrförra boxen (djungel-boxen) också fick en flytande highlighter, och även den i en rosa ton! Denna var dock lite varmare rosa, så den borde passar mig bättre än den kalla. Tyvärr tycker jag den gör hudtonen varmare och mörkare, vilket inte alls passar min ljusa hy. Så nej, tummen ner för denna. Det enda som var full pott var förpackningen! 
 
   
 
#1 - jessy

Men va roligt :D

#2 - Natalia

Härlig box :)

#3 - Denise

Tycker det är så himla svårt att hitta en bra pincett! Som verkligen går att plocka med och inte hårstråna bara glider igenom.. :)

#4 - Netti Starby

Vad kul med lite nytt! :-D Kramis

#5 - Amanda

Så kul inlägg och kul att läsa vad du tycker om produkterna!! Kramar<3

#6 - My

Tråkigt att du blev besviken :(

#7 - Carro

Tråkigt att den inte var så bra!

#8 - jannice

Roligt att läsa om dina åsikter om produkterna!=) Ha en fin dag!:) Kram

#9 - Bella

Åh, flytande highlighter har jag så svårt för! Föredrar stick eller puder.

#10 - Johanna Utterberg

Vad synd att du är besviken på boxen!

#11 - Annie

Åh vad kul med en box! ha en fin kväll<3

#12 - Hanna

Jag har funderat på skaffa mig en sån där Box hört så mycket om de 🙈