Wanties

1. Monstera-växt 2. Fiddler (Carlings)
3. Desert Dusk (Huda beauty) 4. Taklampa "Random" (By Rydéns)

Eftersom jag har gett mig själv köpstopp denna månad så sitter jag mest och drömmer mig bort på diverse smink-, kläd- och inredningssidor. Varför är det så att när man inte får köpa så hittar man som mest grejer? Här är iallafall fyra grejer jag suktar lite extra efter just nu. Älskar för övrigt att sephora har fått en nätbutik också. 
#1 - Dixi Wonderland

Älskar mössan :D

#2 - Mathilda

Skepparmössan! En sån måste jag köpa, såg det på Lindas blogg nyss, så snyggt!

#3 - Madeliene

Fin blogg! :)
lust att göra ett bloglovin byte? :)

#4 - Days%2520by%2520Johanna

Aldrig fel och drömma sig bort :)

#5 - NICOLE

Lampan! Så snygg :D

#6 - Natalie

Gillar taklampan lite för mycket tror jag :D

#7 - Gabriella

Åh vill såå gärna ha lampan!!

#8 - MALIN

Hatten är så himla läcker! Kram