Bilder på isen

(null)
(null)
 Älskar isvägen den här tiden på året! 
 
Vädret idag har helt klart varit det bästa hittills. Strålande sol och plusgrader. Jag har premiärsuttit på balkongen i en timma. Jag satte mig ner och pluggade i hörlurarna, slog på en podcast, lutade mig bak mot väggen, blundade och njöt. Härligt att känna hur solen värmde på huden. De har lovat fint väder hela veckan men tyvärr så jobbar ju jag, därför är söndagarna mina heliga slappardagar.
#1 - MALIN

Så härligt det ser ut! Kram

#2 - Alice Lindström

åh vad härligt väder!

#3 - Netti Starby

Jag jobbar också hela veckan men hoppas att vädret fortsätter att vara fint till helgen! :-D Kramis

#4 - Matilda Berlin

Men alltså guu vad underbart med sol! Man blir ju verkligen så himla glad utav den!! Kram finaste <33

#5 - Wanderlust by Jona

Alltså åh, lät ju verkligen fantastiskt! :D

#6 - Sara Ekman

fina bilder :)