Xlash Eyelash Serum

Nu har det ju näääästan gått 30 dagar sedan jag började med ögonfransserumet så tänkte slänga in en liten bild på hur det ser ut. Tog bara ett par snabba bilder på morgonen innan jobbet så jämför bara med de sminkade "före"-bilderna, så tänkte jag att jag tar bättre osminkade bilder sen.
 
Hade inte mascara på nederfransarna men tänkte att det inte gör något, man ser ju ändå hur långa de övre fransarna blivit. Såg även att det är hög tid för mig att färga brynen också. På efter-bilderna är dom ju jätteljusa! Det får bli morgondagens to-do.
 
Supersvårt att få exakt likadana bilder men ni ser ju på ett ungefär. Det är exakt samma mascara vid båda tillfällena och jag har inte böjt upp fransarna innan. Skillnaderna är ett fransserum som jag applicerat vid fransroten varje kväll. Jag tycker det har blivit stor skillnad på längden från mitten och inåt!
 
#1 - MALIN

Wow, vilken skillnad! Kram

#2 - NICOLE

Men oj ja de har ju verkligen växt! :) Så roligt :D

#3 - Netti Starby

Vilken skillnad det har blivit och jag ska också snart visa mina före och efter bilder! :-D Kramis

#4 - My

Vilken skillnad!!!!

#5 - Jonna

Fint!

#6 - Frida

Tack så mycket fina du :)
ååh nice! Man ser verkligen skillnad, kul!
Har hört från andra också att den ska fungera bra. Kanske ska ta och testa :)

#7 - Alice Lindström

Vad roligt att du ser skillnad!

#8 - Sarah

aaa märkar det hehe det för det är vår ute =)

#9 - Matilda Berlin

Men alltså åhh! Sån skillnad!! Har precis börjat använda det med, ser så fram emot resultaten =) Kram <33

#10 - Sara Ekman

Den är så bra! :)

#11 - Louise

Har alltid velat testa det men inte velat lägga pengar på det med tanke på att det kostar en del och jag aldrig vetat om det funkar men kanske ska ta och testa då! :D

#12 - Alice

Wow, verkligen skillnad!

#13 - Linnéa

Snyggt - och man ser skillnad <3

#14 - Ida - foto & häst

Vilken skillnad!! Riktigt fint :)

#15 - Felicia

Wow! Härligt!