Konstiga tankar

Jag längtar verkligen tills denna kyla och snö försvinner. Vill att det ska se ut som på bilderna ovan. Igår var jag helt deppig och nere utan anledning och nu idag känner jag ungefär samma sak på morgonen. Orkar inte åka och jobba, orkar inte städa och göra det fint här hemma, orkar ingenting. Och det är så konstigt att jag känner så idag och igår då jag fått sova ut båda dagarna och verkligen ta det i den takt jag vill. Det är nästan bättre att ha det som förra veckan, att jobba 6 av 7 dagar och stiga upp vid sju i vanlig ordning. Då mår jag som bäst. När man inte får tid att tänka så mycket. Aja, nu väntar en fartfylld och rolig helg.
#1 - Netti Starby

Vad tråkigt att du känner så och hoppas att du mår snart bättre! <3 Kramis

#2 - MALIN

Jag vill också ha sol och sommar! Kram

#3 - Sara Ekman

vill ha sommar o sol nu!!

#4 - MartinaOlsson

sv; tack så himla, himla mycket! :)

#5 - Vanos

Vill också ha sol och värme NU. Tror att det är nog vanligare än man tror att man känner sig smått deppig utan anledning. Försök göra sånt du mår bra av, som gör dig glad. Kanske en rolig serie eller film som du brukar skratta av, en låt som du mår bra osv... då brukar det vända. Hoppas du känner dig bättre snart. Kram

#6 - My

Vill också ha värme!

#7 - Mathilda

Underbara bilder!! Blir likadan när man får tänka för mycket!

#8 - Amanda

Men ååh fina du!! Hoppas att det snart vänder för dig, stoooora kramar och ta hand om dig <33

#9 - NICOLE

Å så härliga bilder! Ja nu är solen och värmen efterlängtad :D

#10 - Bea

Längtar också tills det blir lite varmare!

#11 - Louise

Underbara bilder 😃

#12 - Ellen Gräntz

Kan verkligen känna igen mig i det där. Är jag typ ledig för mycket eller har för få tider att passa osv så blir jag lätt stingslig och fundersam över hela livet typ. Blöö.

#13 - Sussi

Vinterdeppigheten är här. Känner ungefär som du och då har jag ändå bara varit hemma 4 dagar efter Thailandsresan..

#14 - Johanna Utterberg

Så härliga bilder men jobbigt med deppkänslan :( Hoppas helgen blir bra <3

#15 - Jonna Elb

Vill också att snön ska försvinna nu!

#16 - Linnéa

Guuud, vilka vackra bilder - nu vill jag bara ha vår & sommar <3

#17 - cecilia

Vill också ha värme!! :)

#18 - ullie

ja du det är jobbigt att va deppig önskar dej en fin fredag o start på helgen kram

#19 - Ida - foto & häst

Så himla härliga bilder! Är också trött på denna snö och kyla nu, såå drygt!