Fredagens planer

Idag har jag först en fullspäckad dag på jobbet. Under lunchen ska jag även försöka hinna springa en sväng på stan. Hade velat hitta ett mys/mjukis-set och min syster sa att bikbok hade fått in några snygga. Direkt efter jobbet beger jag mig söderut. Imorgon har vi match mot Gävle och på söndag har vi match mot Falun. Vi får se om jag hinner uppdatera något medan vi är på hotellrummet på kvällarna, annars får jag önska er en trevlig helg redan nu!
 
Så här ser mjukissetet ut som jag ska kika på. Kul att ha i någon annan färg än svart/grått.
Från BikBok.
 
#1 - cecilia

snyggt :)

#2 - MADDISENJ.SE

Vad mysiga de såg ut!

#3 - Sarah

Hoppas du hittar nåt mysset :)

#4 - linda

det var riktigt snyggt!!

#5 - Ellen Gräntz

ÄLSKAR! Vill ha båda haha.

#6 - Netti Starby

Åh vilka fina! :-D Kramis

#7 - Erika

Det rosa var himla snyggt :)

#8 - Amandahans - Skönhetsblogg

Wow vilka snygga set, jag måste köpa mig något annat än svart..

#9 - Johanna Utterberg

Åh så snygga mjukisset!! :) Ha en fin helg!

#10 - Sandra SG

det rosa setet gillade jag väldigt mycket :D

#11 - Sandra SG

det rosa setet gillade jag väldigt mycket :D

#12 - NICOLE

Så härligt med såna set, och perfekt nu :)

#13 - Linnéa

Åhå, den rosa dressen MÅSTE jag bara ha *hihi* <3

#14 - Hanna Karlsson

Mysigt set! Hoppas att du har en rolig helg!

#15 - Sara Ekman

fina :)

#16 - Linda

ÅH så snygga set! <3

#17 - Matilda Berlin

Men guu vad snygga! Ha-begär? Jajamensan, haha! Kram <3

#18 - My Nadja Luong Phan

å så mysiga! fina färger dessutom!

#19 - ullie

men åhh va gosiga de ser ut vill ha =) lycka till i matchen

#20 - Alice Lindström

Snygga!

#21 - Josäfin Andersson

ofta från bikbok?? :o Ska kolla in nästa gång jag är nere på stan! :D

#22 - Louise

Men gud va snygga ! 😃

#23 - Denise

Snygga! :D

#24 - Bea

Så snygga mjukis-set!

#25 - Angelica Wåhlin

Oj, vad fina!

#26 - Ida - foto & häst

Riktigt snygga set!