Mauve obsessions

Fick lite nya sminkprodukter av min syster i julklapp och paletten jag fick har verkligen snabbt blivit en av mina favoriter. Jag älskar ju mauve-färger och det här är den perfekta paletten för det. Det är Huda Beautys mauve obsessions. Det är en jättebehändig storlek på paletten (som dessutom innehåller en liten spegel), färgerna är lätta att blenda ut och det känns som att jag kommer använda alla färgerna. Annars brukar det alltid finnas 1-2 färger man aldrig använder. Fick även två sminkborstar från Morphe. Den första har jag inte hunnit prova än, men den vita (blending brush) funkade superbra.
#1 - NICOLE

Så snygga färger! :D

#2 - linda

vilka fina färger! :)

#3 - Netti Starby

Åh vilka läckra färger! :-D Kramis

#4 - Alice Lindström

Sååå underbart fina färger!!!

#5 - Linnéa

Åh, sååå snygga färger och härlig palett <3

#6 - Sussi

Jättefina färger :)

#7 - My

Åh vad fina färger!

#8 - ullie

verkar va fina färger. det är ju det oxå att man ska hitta med sina färger som passar :D

#9 - cecilia

åå, älskar smink!! :)

#10 - Sara Ekman

Älskar Huda Beauty obsessions :D

#11 - Louise

Åh snygg ! 😃

#12 - Frida G Svensson

Men gud måste ha den paletten!

#13 - Amanda

Alltså åh vilken fin palett!<3

#14 - Bea

Jättefina färger!