Om helgen

Det har varit en alldeles toppenbra helg! Det känns som att jag hinner göra så mycket när jag slutar 16.00 på fredagar och aldrig jobbar lördagar nå mer (förutom enstaka gånger per år). Helgen känns så otroligt lång och skön. 
 
I fredags hade jag och Adam bokat bord på Pinchos för en liten middagsdejt. Efter det cyklade vi hem och tog fram lite ost & kex och vin samt slog på en bra film. Mycket mysigt!
 
Lördagen var lite mer händelserik! På dagen åkte vi ett gäng till Piteå för att festa i piteås högsta byggnad, hehe. Vi hade bokat bastu & relax samt hela takvåningen (med takterrass). Vädret var på topp och vi alla var taggade och glada. Vi åt middag, bastade, körde lite lekar, festade och rundade av med att dra ut och dansa en sväng. 
 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
 
Och nu idag söndag så har jag unnat mig en välförtjänt sovmorgon, lite bakispizza till lunch och sedan bjöd vi över lite vänner på kaffe och fotbolls-VM. Sjuk skräll av Ryssland! Väl därefter cyklade jag till Inpuls och brände av världens träningspass med gänget jag var med igår.
 
Helgen får 10 av 10 stjärnor!
#1 - Netti Starby

Vilken härlig helg du har haft och vilken grym utsikt! :-D Kramis

#2 - Linnéa

Åh, låter som bästa helgen ju :). Haha, en helt fantastisk hem om man kollar VM - det bästa är att divan No 1, Ronaldo, är utslagen *yippie*

Svar: Jag tycker faktiskt han har mognat till sig på sista tiden! Fortfarande lite gnällig, men ändå mycket bättre. Divan No1 just nu är NEYMAR. Gnäller och grinar större delen av matcherna. Sjuuukt irriterande.
linneakin

#3 - MADDISENJ.SE

Lät som en riktigt fin helg!

#4 - Louise

Men åh vilken härlig helg! :D

#5 - Amanda Persson

gud vilken skön helg, snacka om att ta tillvara på den! jätteskönt med sovmorgon och festen igår lät ju hur bra som helst! kram :)

#6 - Sara Ekman

Gud vad härligt :)

#7 - Jeanette

Låter som en riktigt bra helg :)

#8 - Alice Lindström

Låter som en helbra helg!

#9 - Flisan

Älskar pinchos :D

#10 - Alice

Åh, så underbart ju! :D Skönt att vara ledig lördagar!