Nätshopping

Eftersom jag ska åka till Stockholm på semestern så vet jag att det kommer bli mycket shopping där, så därför håller jag mig lite från shoppingen denna månad. Men när Chiquelle firade "sin födelsedag" i söndags med 50% på hela butiken så kunde jag inte undgå att klicka hem lite somrigt! 

(null)
Lite somriga toppar att matcha med både byxor, jeanskjolar/kjolar och shorts. 

(null)
En ljus lite längre kjol om det är liiite kyligare ute. 


#1 - sarah

åh snygga byxor

#2 - Mirre - Sweetwords

JÄttefina kläder =D

#3 - Ida - foto & häst

Snygga plagg! :)

#4 - Linnéa

Åhå, så fint - älskar kjolen <3

#5 - Alice Lindström

Snyggt!!

#6 - Matilda Berlin

Guuu vad fina!!! ÄLSKADE sista kjolen!!! Kram sötaste <33

#7 - Johanna Utterberg

Så fina plagg! :) Kul med shopping!

#8 - Julia

Men åh så snygga plagg!

#9 - Louise

Så himla fina! :D