Nu tar jag helg

(null)
(null)
Då var första hela arbetsveckan avklarad. Den har varit riktigt intensiv då det varit mycket innan studenten och innan alla åker iväg på semester. Och med tanke på att det har blivit extremt mycket jobb denna vecka så har något annat fått lida istället - träningen. För första gången på flera veckor så har jag haft en liten dipp/svacka i träningen. Men så är det ibland.
 
Åter till nya jobbet... Det är så otroligt skönt att kunna styra sina arbetstider lite mer. Idag slutade jag 15.30, vilket annars aldrig skulle vara möjligt - speciellt en fredag! Jag har slutat 18.00 som tidigast i sex år nu, så det känns skönt att ändra rutinerna lite. Jag har dessutom inga problem att stiga upp tidigare så det känns som att 9-18 alltid varit "sovmorgon" för mig. Nu kan jag börja 7 eller 8 istället, vilket är mycket bättre!

Nu kommer strax min syster på tacokväll och mys. Hoppas ni också får en bra start på helgen!
#1 - Netti Starby

Vad skönt att du kunde sluta tidigare och ha en härlig helg! :-D Kramis

#2 - iseedee

Vad härligt att du har bättre arbetstider. :) Skönt att kunna sluta tidigt på fredagen. :D

#3 - Celine

Så skönt det där med arbetstiderna!

#4 - Linnéa

Ah, sååååå sjukt snygg inredning i salongen <3

#5 - Ellen Gräntz

Tycker det är så himla värt att gå upp tidigare för att få sluta tidigare!

#6 - Sara Ekman

Härligt! :)

#7 - ullie

lycka till med nya jobet o hoppas det blir bra kram

#8 - Matilda Berlin

Men så underbart!! Har verkligen funderat på hur nya stället har varit för dig, men det låter ju underbart!! STOR kram finaste <3

#9 - Flisan

sv: denna e hyfsat ny det är en remake så du såg säkert den gamla hehe :P

mysigt med tacokväll :D

#10 - Sussi

Vilken mysig salong. Jättefin arbetsplats. Skönt att kunna styra tiderna själv. Ha en trevlig helg

#11 - Julia

Härligt med helg!!!

#12 - Emma Engström

Hoppas du får en superbra helg! :D

#13 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Den kronan med horn var riktigt läcker! :)