Lash lift

(null)
Före & Efter lash lift + fransfärg.

(null)
Här är min tredje lash lift som jag gjorde förra veckan. Nu kan jag väl känna att det börjar sitta lite bättre och bli ännu finare böj. Nu är jag snart helt nöjd med resultaten och kan börja utföra behandlingen på salongen. 
 
Om ni har färgat fransarna tidigare men inte tyckt att effekten blivit särskilt stor så är det ett superbra tips att prova lash lift. Du "permanentar" dina egna fransar så dom får en snygg böj. Resultatet håller i 6-8 veckor. 
#1 - ullie

ja men va skoj det är viktigt med fransar ja går o gör mina

#2 - MALIN

Vad fint det blev! Kram

#3 - Matilda Berlin

Men WOW!!! Verkligen SÅ himla snyggt!!! <3

#4 - Netti Starby

Vad fint det blev och bra tips! :-D Kramis

#5 - Johanna Utterberg

Åh vad fint och kul och få lära sig nya saker :)

#6 - Celine

Så snyggt