På promenad

(null)
(null)
Idag var det strålande sol och i princip klarblå himmel. Ett perfekt söndagsväder! Jag steg upp och gymmade vid åtta, vi åt våffelbrunch hos mina föräldrar mitt på dagen och sedan gick vi en prommis på isvägen. Det här var verkligen en av dom bästa helgerna på länge, trots att jag bara varit ledig en dag (idag). Nu ser jag även framemot en lång och härlig påskhelg nästa vecka.
#1 - Jonna

Jätte härligt väder <3

#2 - Netti Starby

Vad härligt med en promenad och det passade jag också på med idag! :-D Kramis

#3 - NICOLE

Såå härligt med promenader i det vädret :)

#4 - Linnéa

Härliga bilder, riktiga vårkänslor idag <3

#5 - Miss Jennifer

Jätte härliga bilder :D

#6 - ullie

underbara bilder men nu får det ta o bli vår o sommar längtar sååå
gott me våffel lunch

#7 - Matilda Berlin

Guuu vad fint det ser ut!! <33