Träningstoppar

Eftersom mina nya träningstights är väldigt höga i midjan så kände jag att jag måste köpa några träningstoppar som passar till det. Och när jag såg att Stadium hade medlemsdagar och 25% på allt så var det lika att passa på. Jag fick hem en vit topp från Nike och en svart från deras egna märke SOC. Tycker det är så skönt med lite korta och "fladdriga/lösa" toppar.
 
Annars då? Här har det varit en vanlig jobbtisdag. Vädret har varit på topp, men jag har inte tagit del av den mer än att cykla till och från jobbet. Längtar så otroligt mycket till semestern. Dock måste man komma ihåg att njuta av livet även innan det, för annars känns det som att semestern kommer gå fort och man sen kommer tänka "jaha, var det bara det". Det är de små grejerna man får uppskatta, som att jag har ledig helg denna helg, midsommar som kommer snart och att vädret bara är på topp. Sitta på balkongen och äta frukost, grilla samt äntligen ta sig tid till träningen.
#1 - Netti Starby

Åh vilka snygga träningstoppar och perfekt med rabatt! :-D Kramis

#2 - Sara Ekman

Snygga :)

#3 - Linnéa

Alltså det finns så sjuuuuukt mycket snygga träningskläder <3

#4 - ullie

vädret är rätt varmt o soligt det älskar vi

allt verkar ha gått bra så tack för dina lyckönskningar o kramar

#5 - Ida - foto & häst

Så snygga toppar :)

#6 - Matilda Berlin

Men guuu vad snygga!! Älskar den första! =) Kram <33

#7 - Alice Lindström

Snygga!

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag längtar till jobbet mer än semestern ;D jag har nämligen blivit distans student igen, så det är lite halvsemester som det är. Nu vill jag ha peeeengar ;D

#9 - Emma Engström

Supersnygga toppar verkligen! :D