New in

Nu under sommaren har jag faktiskt unnat mig och shoppat lite mer än vanligt. Mycket av min garderob (speciellt sommarkläderna) är sen gymnasietiden så känner att det är dags att successivt byta ut det, hehe. Jag har även fyndat lite skor/accessoarer som ni kan se här nedan. 

Har spanat in dessa skor redan i början av sommaren och när jag var i Stockholm var dom faktiskt nedsatta till 199kr och då slog jag till. Jag har några högklackade sen tidigare men de är så jäkla höga, så känner att jag behöver något mer bekvämt. Plus att jag stukat båda fötterna 1-2 gånger under förra året så känner att jag får ont av för höga. 

(null)

Köpte även denna snygga halsbandskombo på nakd. Den gör vilken enkel outfit som helst snyggare. 

(null)
#1 - lindajanssons

Skorna - så enkla och snygga. Passar till allt ju🙌

#2 - Ida

Åhh så snyggt! Älskar färgen på skorna :D

#3 - Frida

Tack så mycket :) Fina grejer! Och priset på skorna var ju riktigt bra! Då hade jag också slagit till

#4 - Emma Engström

Åhh klackarna fastnade jag lite extra för, älskar färgen!! :D KRAM vännen <3

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

KUL att shoppa :D jag har shoppat SATAN den här månaden, och det har gått typ... inga dagar. Jag har köpt en köksassistent, en skrivbordsstol, tre klänningar, en sweatshirt, ett träningspass som var snoooordyrt... MASSOR! Och tusen miljarder mat ;)