Going brunette

(null)

Nu är snart veckans jobb avklarat och man har njutit av den sista julledigheten där i måndags. Dock körde jag världens fyspass som sitter kvar i låren än. Jag har värsta träningsvärken, men förtjänar nästan den då jag varit lite lat sista två veckorna. 

Här är en kund jag gjort lite mörkare. Vi har utgått efter kundens egna bottenfärg så utväxten inte ska bli allt för markant. Därefter har jag kört lite chokladbrun ton som bas och bara behållt några ljusa partier som jag tonat in lite sandbeigea. 

Före: (null)

Efter: (null)

Så fint! Älskar verkligen lite varmare toner på brunetter då det blir så himla fint lyster i färgen. Hade jag varit mörkhårig i mig själv hade jag definitivt haft något liknande. 
#1 - Amanda (Swedish Passport)

Åh, verkligen så himla fint ju! :)

#2 - korkochkapsyl

Det där hade jag behövt, vart håller du till?? Önskar dej en fin helg <3

Svar: Jag håller till i Luleå :) tack detsamma!
Linneakin

#3 - Ullie

ja men oj jätte snyggt blev det ju
ha en jätte fin lördag o helg

#4 - Netti Starby

Så himla snyggt resultatet blev! :-D Kramis

#5 - Lisa

Vad fint det blev, vilket lyster :) kram

#6 - Julia Svensson

Åh gud vad fint!!

#7 - Alice

Wow, så himla fint det blev, och najs med lite träningsvärk!

#8 - Annie - Stora Små Äventyr

Så snyggt! :)

#9 - Emma Engström

Drömåret eller vad!! Jisses så fint det är verkligen <3 Blev ju själv himla sugen på lite förändring nu! KRAM <3

Svar: Ja eller hur! Tack :) vet inte om min kommentar på ditt senaste inlägg kom fram eftersom bloggen verkar krångla :/
Linneakin

#10 - Johanna Utterberg

Så himla fint!! :)

#11 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Åh det blev verkligen jättefin, vilken skillnad och man kan inte annat än att bli riktigt imponerad av dig måste jag säga :)

#12 - https://siliiins.blogg.se/

Snyggt! :)

#13 - Sara Ekman

Så snygg brun färg <3

#14 - Jasmine

Vilket fint resultat! Du är duktig. :)

Svar: Tack snälla! Vad roligt att du gillar våra handgjorda bröllopsinbjudningar.

Kram

#15 - Josäfin Andersson

wow vad snyggt det blev :D

#16 - Delila

Såå vackert, ser så hälsosamt ut!

#17 - Ariel C

Ååå så fint det ble!! 😍

#18 - Malin

Men WOW så fräscht :D

#19 - Carolina

Åh wow så vackert!! En sådan där brun och härlig färg på håret hade jag gärna velat ha :D