Våffeldagen

(null)

(null)

(null)

Måndag och ny vecka igen. Tycker dagarna bara svischar förbi och det är helt sjukt att det är april om en vecka! Idag blev det dessutom våfflor här hemma. Smaskigt, men skönt att man bara äter det en gång per år då det är lite sliskigt, hehe.

Jag och Adam avslutade iallafall dagen med ett ryggpass på gymmet. Igår körde vi ben (squats, squats, squats) och träningsvärken är inte nådig idag. Skönt att ha kommit igång med träningen.  
#1 - Matilda Berlin

Men HERRE vad gott!! Mums, mums, mums <3

#2 - Ullie

mmm så gott här blv det thai mat idag i stället hi hi
ha en fin tisdag

#3 - Netti Starby

Härligt med träning och vad gott med våfflor! :-D Kramis

#4 - Celine

Dör så gott!

#5 - Linnéa

Mm, mumma sååå gott det ser ut <3

#6 - Therese

Så gott med våfflor!

#7 - Frida

Ååh vad gott! Missade helt att det var våffeldagen igår. Jag åt pannkakor till frukost iallafall så nästan :P

Och ja jag håller med, älskar skönhetsboxar överhuvudtaget. Just nu har jag LookFantastic då Glossybox inte levererar till Spanien, och jag måste säga att jag gillar denna mer faktiskt :)

#8 - Ida - foto & häst

Så himla gott med våfflor! :D

#9 - Carro

Åh vad gott! 😍

#10 - Alice

Sååå gott med våfflor, och håller med om att dagarna verkligen springer förbi nu!

#11 - Jasmine

Mums, det ser himla gott ut!

Svar: Tack snälla! Det gör mig så glad att du gillar uppslaget i min dotted journal.

Kram

#12 - sarah

aaa dom var goda muffins / åh ser gött ut =)

#13 - Caroline

Mumsigt!