Vilken look passar jag bäst i?

Tycker det är väldigt roligt att ändra hårfärg/frisyr. Man kan se så himla annorlunda ut. 

Vilken färg/frisyr tycker ni jag passar bäst i? 

1. Rosa/peach, gardinlugg och mellanlångt. 
(null)

2. Brunett, lugg och megalångt. 
(null) (null)


3. Blont, lugg och superlångt (eller uppsatt). 
(null) (null)

4. Kall blond, gardinlugg och långt. 
(null)

Det är bara nr 1 (just nu) och nr 4 (i somras) som jag haft på riktigt. Det andra är bara hårdelar från Hairtalk som jag testade. Dock blev jag sjukt sugen på lugg nu under vintern, bara för att göra något kul med håret. Det är så fint när man har uppsatt också
#1 - Netti Starby

Oj vad svårt för du passar verkligen i alla frisyrerna och hårfärgerna. Gardinlugg med halvlångt i ljus färg tror jag du passar bäst i? Kramis

#2 - Carolina

Alla frisyrer passade dig, men tycker om sista frisyren och färgen på håret mest :D

#3 - Sara Ekman

Alla är jättefina, men tycker nog bäst om sista looken :D

#4 - Ullie

lugg är fint men inte hos mej något mer har lite lugg får räcka
u är allti fin i alla frisyrer o färger men ja det är skoj o göra om o färga lite

#5 - Michelle

Gillar nummer fyra där du har en kallare blond med gardinluggen. Ser ut att ta fram en varm nyans i ditt ansikte samt ramar in ditt ansikte fint. Skönt att dessutom slippa "vanlig lugg" när man har mössa på vintern (om du frågar mig). MEN ... välj såklart det som du känner vore roligast och bäst för dig. Håret är fint på alla bilderna. Kram!

#6 - Anita

Mörkt va bra snyggt :D

#7 - Malin

Du passade jättebra i lugg och brunt hår tyckte jag! Väldigt annorlunda mot det du haft innan också :D

#8 - Alice

Wow, du blev så annorlunda i lugg, men passar verkligen SÅ bra i det, speciellt i det blonda! :D Testa! <3

#9 - Celine

Tycker du passar så galet bra i det du hade i somras! Så fint <3 Som brunett med!

#10 - Annie - Stora Små Äventyr

Tycker att du passar bra i alla frisyrerna, så svårt val :)

#11 - Jasmine

Utan att ha läst hela inlägget tyckte jag att första och fjärde alternativet passar dig bäst. :)

Svar: Tack för kommentaren till mitt inlägg om första dagen på husbilssemestern. Håll utkik efter inlägg om fortsättningen!

Kram

#12 - Josäfin Andersson

Alltså tycker du passar i allt men ÄLSKAR ju den första !! WOW