Cape East

I lördags var det då äntligen dags för min födelsedagspresent. Det blev spa, middag och hotellövernattning på Cape East i Haparanda. Det var verkligen hur mysigt som helst!!

Jag tog inga bilder när vi var på spa eftersom jag lämnade mobilen på rummet. Det fanns väldigt många olika pooler, både utomhus och inomhus. Satt uppe på taket/terassen i en het pool i snöstormen en sväng, testade lite olika bastu-typer och bara njöt. Kroppen blir så härligt mosig och avslappnad av spa (framförallt bastu eller bubbelpool) så man sover alltid så gott sen!

(null)

Till middag blev det typ vääärldens godaste renrygg. Jag har ju fått en dille på ren nu och kan säga att denna och Villgots är toppklass! (Tätt följt av Clarions). Denna serverades även med supergoda potatis-"kroketter", rotfrukts- och grönkålschips. Åh, blev hungrig nu igen när jag såg denna bild, hehe. 

Söndagen inleddes med en god hotellfrulle, en snabb sväng på Ikea och sen körde vi hem. Supermysig helg verkligen! Och väldigt roligt att denna vecka gått så fort så att det är helg imorgon igen. 
#1 - Netti Starby

Men åh vad härligt du hade det på spat och maten ser riktigt god ut! :-D Kramis

#2 - ArielC

Så koselig! Så godt å høre du hadde en skikkelig fin helg 💛💛

#3 - Ullie

åh det har ja aldrig ätit men såg gott ut
vilken super mysig present

#4 - Lisa

Det låter verkligen supermysigt :) OM jag inte sagt det förut så grattis på födelsedagen kram <3

#5 - Julia Svensson

Åh vad gott!!

#6 - Emma Engström

Men guud så fantastiskt, mysigt!! Kan tänka mig att detta inte smakade så fel <3 KRAM

#7 - Marie

Men huuur underbart, vill också på spa, så härligt

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

men gudis heller, det låter ju underbart! Och ren är ju godast é maten, särskilt när det är en bra del och en bra kock :D

#9 - Johanna Utterberg

Låter som en helt underbar helg och såå gott det ser ut! :D

#10 - Sara Ekman

Men åh så härligt <3

#11 - Annie - Stora Små Äventyr

Skönt att lämna mobilen på rummet och bara njuta av spa :)
Vad maten såg god ut :)

#12 - Josäfin Andersson

men wow så härligt :D

#13 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Åh du det låter ju helt magiskt :D. Hur roligt att få åka iväg på något sådant och fria på :). Sånt borde man göra mer ofta själv också. Med man menar jag mig själv ;)

#14 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Åh du det låter ju helt magiskt :D. Hur roligt att få åka iväg på något sådant och fria på :). Sånt borde man göra mer ofta själv också. Med man menar jag mig själv ;)

#15 - Anita

Men gud så härligt :D

#16 - Carolina

Åh så mysigt att det äntligen blev av med spat! Minns att jag tidigare läst ett inlägg när ni var på väg till spat men av någon anledning blev tvungna att vända :/ låter hur trevligt som helst med spa!!

#17 - Louise

Låter helt fantastiskt! :D <3

#18 - Alice

Vilken underbar födelsedagspresent! :D Spa är ju verkligen bland det bästa som finns!