Födelsedagsfirande

Igår fyllde jag år, och jag skulle inte ha något planerat denna helg eftersom det skulle bli en överraskning. I fredags fick jag veta att jag skulle packa för att vara borta en natt och även ta med badkläder - för det skulle bli en tripp till Cape East med spa, middag och övernattning. 

Bara det att igår förmiddag när vi satte oss i bilen för att åka iväg så var den stendöd. Ett par minusgrader och batteriet hade laddat ur totalt. Och det kan ta timmar att ladda upp det igen! Så det var bara att ställa in och packa upp resväskan igen. Åhh, så ledsen jag blev. 

Det roliga var ändå att min pappa plingade på igår morse med tårta och blommor, helt utan förvarning. Så snällt!

(null) (null)

Och eftersom överraskning blev inställd så blev det en väldigt sen middag på restaurang CG istället. Provade mig på en grillad renrygg och lite creme brûlée till efterrätt. Det var mycket gott! 

(null)

Så slutet gott, allting gott. Rätt skönt att man får en extra ledig dag imorgon innan denna jul/nyårsledighet är över på riktigt. Då ska jag göra så roliga grejer som tvätta flera kilo tvätt, dammtorka, göra matlådor och gå på ett Fys-pass. Allt jag skjutit upp på sista tiden med andra ord. 
#1 - Netti Starby

Nej vad tråkigt att ni inte kom iväg och vilken mysig födelsedag du fick tillslut. Grattis i efterskott! <3 Kramis

#2 - Lisa

Grattis på födelsedagen :) Vad tråkigt att överraskningen inte blev av men du verkar ha haft mysigt ändå :) kram

#3 - Delila

Grattis i efterskott :)

#4 - Sara Ekman

Grattis i etferskott<3 Åh vad synd med bilen, men middagen såg himla god ut :)

#5 - Julia Svensson

Åh så roligt!!

#6 - Emma Engström

STORT grattis i efterskott finis!! Men så himla tråkigt att det blev inställt, för det lät ju hur mysigt och roligt som helst annars! Men det verkade inte alls ha blivit så tokigt i slutändan <3 KRAM

#7 - Josäfin Andersson

Åh vad mysigt, grattis i efterskott :D

#8 - Carolina

Tråkigt att bilmotorn dog så att ni inte kunde ta er iväg till Spat. Förstår att du blir besviken :/ men lät som en trevlig födelsedagsfirande iallafall! :)
Grattis i efterskott!!

#9 - Johanna Utterberg

Åh grattis i efterskott!:) Men vad typiskt, förstår att du blev ledsen men tur att det blev en fin dag/kväll ändå :)

#10 - Ullie

stort grattis på din föelsedag men va tråkigt tur ni kunde göra något bra utav det super fina blommor o god tårta gulligt

#11 - Annie - Stora Små Äventyr

Grattis i efterskott! :)
Verkar som om du hade en mysig födelsedagshelg trots ändrade planer :)

#12 - Anita

Grattis i efterskott!! :D

#14 - Jasmine

Ledsamt att överraskningen inte blev av, men ni tycks ha haft en himla fin dag ändå. :) Grattis i efterskott!

Svar: Tack för att du tog dig tid att läsa och kommentera mitt inlägg.

Kram

#15 - Alice

Grattis i efterskott! <3 Så himla tråkigt att det blev inställt, men det verkade ju bli rätt bra ändå. ^^

#16 - Anita

Så gott :D