Kreativa dagar!

(null)

Vilken PANG-dag det har varit idag! Sen klockan åtta imorse var vi i full gång med att skapa på salongen. Valfri tolkning/tema och jag tänkte lite Vikings (ja, jag och adam nördar den serien nu, haha) blandat med mjukt/lekfullt och färgglatt. 

Så här såg det ut när vi körde igång imorse:
(null)

Och så här blev slutresultatet! Ska bli så spännande att få de riktiga fotona sen.  (null)

Idag testade jag även på "soap brows" för att få dom sådär buskiga som man kan se på vissa modellbilder. Tycker det funkade riktigt bra och måste nästan testa det på mig själv nångång. 

(null)

Jag färgade och klippte förra veckan och idag gjorde jag alltså denna styling/uppsättning och makeup. 

(null)

Vad tycker ni om looken? :) Tycker det är superkul att ha såna här kreativa dagar. Fick så mycket energi så jag for och drog världens gympass efter jobbet också. Och nu ska jag rensa i lite lådor här hemma. Haha, man måste ta till vara på såna här bra energifyllda dagar!
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

Ja verkligen, ta vara på energin :D

#2 - Netti Starby

Wow vad coolt och så himla snyggt! :-D Kramis

#3 - Julia Svensson

Åh så härligt med kreativa dagar!!

#4 - Johanna Utterberg

Åh så coolt och roligt!! :D Vi nördar också Vikings nu, sååå bra!!

#5 - Marie

Ohh så fint gillar flätan i mitten med, det var lite pricken över i, kul att styla en kund helt och hållet

#6 - Lisa

Det blev ju superfint. Vad duktig du är :) kram

#7 - Alice

Åh, så himla snyggt, och vilken effektiv och härlig dag! :D

#8 - Josäfin Andersson

ÄLSKAR looken!

#9 - Sara Ekman

Kul, snyggt <3

#10 - Anita

Härligt :D

#11 - Ariel C

Så nydelig look!! 😍😍

#12 - Ullie

måste va en dröm o kunna göra såna kreativa så himla fina

#13 - Linnéa

Cool make up look, häftig frisyr!

Svar: Tack!:)
Linneakin

#14 - Louise

Grymt duktig är du! :D Kram

#15 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Det blev verkligen så himla fint :D. Älskar hur lockarna liksom kommer i kontrasten vid utsmyckningen där vid benan :)

#16 - Emma Engström

Åh guud vad roligt alltså! Blir liksom inspirerad av att läsa och se detta :D <3