Baby shower

(null)

Förra veckan blev jag totalt överraskad med en baby shower! Jag är en sån person som alltid måste planera allt till punkt och pricka så jag trodde faktiskt inte jag skulle bli överraskad med något sånt här. De hade varit väldigt duktiga på att planera och komma på lite lögner. 

(null) 
(null)


Den näst största överraskningen var att min syster lärt sig virka på typ 4-6 veckor. Jag fick en snuttefilt, en skallra och en napphållare. Och kaninskallran är den första grej hon någonsin virkat. Hur fint!?!?

(null)

#1 - Netti Starby

Åh vilken mysig baby shower och så fina saker din syster har virkat. Kramis <3

#2 - lisa

Men åh vilken rolig överraskning och vad fint dom gjort :) Vilka fina saker din syster virkat <3

#3 - Enna

Men ooo vad kul!!

#4 - ullie

så duktig hon är är ju roligare med egengjort . va skoj med en sån grej magen är så fin du är fin

#5 - Celine

Men hur kul? så fint uppstyrt också <3

#6 - Yolanda - Mitt privata krig

Åh, vad fina bakverk! (:

#7 - Sussi

Jättefina presenter. Alltid kul att få något någon gjort själv, lagt ner sin själ i. Kul att de lyckades överraska dig :)

#8 - Hanna

Åh så roligt 😍

#9 - Caroline

men åhh<3

#10 - Alice

Åh, vad roligt, så fint de fixat! <3 Och så duktig din syster är på att virka!

#11 - Flisan

sv: ja haha :P

Så fint :D

#12 - Jasmine

Men så fint! Vad roligt att du blev överraskad. Du (och bebis i magen) ser ut att ha blivit uppvaktade ordentligt med gott att äta, fin dekor och värmande presenter.

Så spännande att det närmar sig, jag tänker på dig.

Svar: Tack för din uppmuntrande kommentar. Bakning är ett intresse jag har, som jag enligt gästerna på kalaset är duktig på. :)

Kram

#13 - Josäfin

nej men åhhh så härligt det ser ut!! så fint 🥰

#14 - Malin

Nämen åh vad härligt :D Kul att bli så överraskad <3

#15 - Johanna Utterberg

Wow så fina saker din syster virkat och vad roligt med babyshower! :D

#16 - Amanda (Swedish Passport)

Men alltså nej så roligt! Och sakerna din syster virkat är ju bara så himla söta, vad duktig hon är! :D

#17 - Sara Ekman

Men åh vad kul <3 grattis!

#18 - Frida

Vad roligt och vad kul att du blev överraskad!! <3