Vintersnack

I veckan har vi haft premiär för sitt-delen på vagnen. Liggdelen är snart för liten nu när man har så tjocka overaller och dessutom så sover Elmer kortare vilor nu och kan vakna upp mitt under en långpromenad, och då är han inte nöjd när han måste ligga ner. Han känns så stor nu när man ser honom sitta i vagnen!

(null)

Det brukar ju vara kallt i januari (vilket det var förra helgen då det var kallare än -25), men idag har det varit plusgrader så det har känts som mars! Skönt med värme, men det får dock gärna hålla sig på nån minusgrad eftersom jag hatar slask. 

På tal om vinter så har jag även fyndat ett par nya fodrade vinterskor. Mina börjar vara så gamla och slitna. Plus att jag fick läsk på dom när jag var och pantade, och det går inte att tvätta bort. Jag hittade dessa på eurosko på rean, så dom kostade endast 350kr. Som hittat! 
(null)
#1 - Amanda (Swedish Passport)

Nej fy för slask alltså. Avskyr kyla men har hellre ett par minusgrader än att det slaskar och fryser på omvartannat, typ omöjligt att ta sig fram då ju! Skorna var verkligen superfina :)

#2 - ullie

ha ha vår son bytte vi tilll med ijan han liksom reste sej uppåt tänkte inte ligga där nerbäddad hur kallt det än va ha ha

#3 - Sussi

Snyggt fynd till ett riktigt bra pris. Han ser ut att ha det bra där i vagnen även om han inte alltid vill vara där :)

#4 - Carolina

Vilka tjusiga vinterskor och passande med fodrade vinterskor till när liten sen kommer spendera mycket tid på lekplatser :) jag minns också när vi bytte till sitt-delen på vår vagn när lillen var mellan 5-6 månader, det var som om han fick se en helt ny värld. Så maffigt att få uppleva ens barns alla utvecklingsstadier :D
Kram <3

#5 - Denise

Snygga skor! Vad roligt att du fick dom för så bra pris 😊

#6 - Hanna

Oj super bra fynd ju!😃

#7 - Carro

Oj, har ni fortfarande snö?

#8 - Jasmine

Åh, jag kan relatera till känslan du beskriver då liten blir stor. <3

(Sent) Svar: Tack för orden och din delade glädje av att inskolningen på förskola har gått bra för oss.

Kram